Wednesday 4 July 2012

HYE SALAM PERKENALAN NAMA SAYA @liyah ;)

IT'S ME :)
 

hye assalamualaikum.....
nama saya NOORAZIZATIL'ALIYAH NOOR AZIZI ...
panjang erk takpe kite pendekkan... just call me ALIYAH/AZI

perwatakkan saya ..hurm..tak terlalu pasti.. tapi yang saye tau saye bukan seseorang yang selalu baik mood dan
saya sukakan perkara yang GEMPAK,BAHAYA,MENCABAR...itu pasti..
ok saya tak sukakan couple atau chintan... ok mungkin anda akan mengatakan saya gedik skema....takpe saya maafkan....walaupun di sekolah saya ramai kawan saya yang macamtu.....
ohh hampir t'lupe...umur saya 12 thn (2012) so not avalable(klu slh hrp phm erk) to couple...
hmmm okay.... that all
untuk mengenali saya lebih rapat
aliyah_azizi@yahoo.com
lestari_aliyah@yahoo.com
tong kayu ;) (tank you)



No comments:

Post a Comment